El pròxim dijous 18 de gener, la Patronal de Sant Quirze del Vallès acollirà la presentació del documental Veus dels Pallars, una producció de Laia Rissech i Pere Manrique que ofereix un recorregut per la comarca dels Pallars, a través de les veus de les persones que hi viuen.
El documental va ser molt ben rebut pel públic a Rialp on es va estrenar el mes d’agost . El públic assistent a la presentació, va gaudir de les històries i les imatges que ofereix. Laia Rissech i Pere Manrique van explicar el procés de creació del documental i van destacar la importància de donar visibilitat a la riquesa humana i cultural dels Pallars.
En definitiva, aquest treball buscar recuperar, amb imatges la tradició de la transmissió oral. Un tresor, que segons els autors del document audiovisual,” es va perdent molt de pressa ….cada vegada que una padrina o un padrí ens deixa”.
elsot.cat Diari Digital de Sant Quirze del Vallès
