Recollida d’aliments per al Banc d’Aliments de Sor Lucía Caram
Atenció! Del 22 al 30 d’abril, tens l’oportunitat de contribuir a la lluita contra la fam a Manresa i Barcelona. El Banc d’Aliments de Sor Lucía Caram està organitzant una recollida d’aliments bàsics i necessita la teva ajuda.
Què es necessita?
- Llet sencera (preferiblement en brik)
- Arròs
- Pots de tomàquet fregit o natural
On pots comprar els productes?
Pots adquirir els productes de qualsevol marca als següents establiments col·laboradors:
- Bon Àrea del C/ Pi i Margall
- Coviran de Av. Camí del Mas
- Condis del Carrer Barcelona
Què has de fer?
Simplement compra els productes que puguis i diposita’ls al lloc destinat per a la recollida a la botiga.
Per què és important?
La teva donació, per petita que sigui, pot marcar una gran diferència per a les famílies necessitades de Manresa i Barcelona. El Banc d’Aliments de Sor Lucía Caram treballa incansablement per combatre la fam i la pobresa, i la teva solidaritat és clau per al seu èxit.
Moltes gràcies per la teva ajuda!
Junts podem fer un món més just i solidari.
Informació addicional:
- Per a més informació sobre el Banc d’Aliments de Sor Lucía Caram, pots visitar la seva pàgina web o contactar-los directament.
- Si vols participar com a voluntari en la recollida d’aliments, també pots posar-te en contacte amb el Banc d’Aliments.
Junts podem ajudar!
Anna Maria Leiva
elsot.cat Diari Digital de Sant Quirze del Vallès
