Ivette González i Roberto Castillo van ser escollits ahir com a candidats a les eleccions europees del pròxim mes de juny per la federació comarcal del Vallès Occidental en un congrés celebrat a Rubí.
La federació republicana del Vallès Occidental, va celebrar ahir a Rubí el congrés comarcal per l’elecció de les persones candidates per les eleccions Europees del mes de juny, comptant amb la presència de l’eurodiputada i candidata republicana Diana Riba i Giner.
La santcugatenca Ivette González i Navarro va ser escollida com a primera candidata per part del Vallès Occidental, destacant: “serà un orgull representar el Vallès Occidental, i com a militant de Jovent Republicà també em comprometo a defensar els valors republicans, feministes, independentistes i ecosocialistes”.
Per la seva part, el badienc Roberto Castillo Ureña afirmava: “és un honor comptar amb el vostre suport. Estem compromesos amb el servei públic i la defensa del benestar per transformar la societat per construir un futur millor per Catalunya.”
L’eurodiputada i actual cap de cartell republicana per aquestes eleccions, Diana Riba va començar agraint la renovació de la confiança del partit i va encoratjar a la militància vallesana a “continuar la defensa dels valors republicans, en aquestes setmanes intenses fins a les eleccions”, destacant a “cal unir les forces per tal que l’extrema dreta no formin part de les estructures de govern.”
Les persones assistents van poder també participar en una conversa sobre els perills de l’extrema dreta amb la diputada Marta Rosique que destacava: “cal treballar per reduir l’abast dels discursos contraris als consensos bàsics de la nostra societat” en referència a la gran acceptació dels postulats feixistes, reblant: “sense competir per ser els més antifeixistes, per no potenciar discursos victimistes dels nacionalistes d’extrema dreta.”
Federació Vallès Occidental
Esquerra Republicana de Catalunya
elsot.cat Diari Digital de Sant Quirze del Vallès



