Els republicans han inaugurat la campanya a les dues capitals del Vallès Occidental, Terrassa i Sabadell, acompanyats pel vicesecretari general adjunt candidat i d’ERC Juli Fernàndez Olivares.
En les dues ciutats, i acompanyats de la militància local, s’ha destapat el cartell de campanya dels republicans i s’ha iniciat l’encartellada per les poblacions de tot el Vallès Occidental.
El candidat Juli Fernàndez ha demanat el vot per ERC emfatitzant que: “Som el govern que fa que la gent visqui millor i que treballa per totes i cadascuna de les persones que viuen a Catalunya” Catalunya”, afegint: “No ens podem deixar perdre l’I2 gratuït, la regulació dels lloguers, l’eliminació de les zones en el transport públic o el repartiment de productes menstruals, i per això cal que ERC tingui encara més força.”
I finalment ha afegit: “Aquestes eleccions no van de parlar d’Espanya com vol Illa, ni van de personalismes com vol Puigdemont. Van de parlar de Catalunya i de la seva gent, perquè visquin millor.”
Check Also
CCOO denuncia l’Ajuntament de Sant Quirze davant la Inspecció de Treball per la gestió “opaca” del teletreball
Tweet La secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha presentat …
elsot.cat Diari Digital de Sant Quirze del Vallès

