La cantautora mallorquina interpretarà, el pròxim dissabte 10 de maig a la Sala Estruch de Sabadell, el seu nou àlbum Nostàlgia Airlines SOUVENIR, amb l’actuació d’Os Vigilantes com a grup teloner
L’àlbum és una edició ampliada amb temes inèdits del seu últim treball d’estudi Nostàlgia Airlines (2024), que va ser reconegut com a Millor Disc de l’Any als Premis Enderrock
La dissetena edició de l’Embassa’t serà el 15, 16, 17 i 18 de maig al Parc Catalunya de Sabadell i inaugurarà la temporada de festivals de música a l’aire lliure a Catalunya
Les explosives Hinds, la porto-riquenya Villano Antillano, els 40 anys d’Els Pets, el dúo Figa Flawas, el punk de La Élite i els mítics Mujeres, figuren entre els caps de cartell d’aquesta edició
Maria Jaume protagonitza el concert de presentació de la 17a edició de l’Embassa’t
La cantautora mallorquina interpretarà, el pròxim dissabte 10 de maig a la Sala Estruch de Sabadell, el seu nou àlbum Nostàlgia Airlines SOUVENIR, amb l’actuació d’Os Vigilantes com a grup teloner
L’àlbum és una edició ampliada amb temes inèdits del seu últim treball d’estudi Nostàlgia Airlines (2024), que va ser reconegut com a Millor Disc de l’Any als Premis Enderrock
La dissetena edició de l’Embassa’t serà el 15, 16, 17 i 18 de maig al Parc Catalunya de Sabadell i inaugurarà la temporada de festivals de música a l’aire lliure a Catalunya
Les explosives Hinds, la porto-riquenya Villano Antillano, els 40 anys d’Els Pets, el dúo Figa Flawas, el punk de La Élite i els mítics Mujeres, figuren entre els caps de cartell d’aquesta edició
Sabadell, 8 de maig del 2025 · Queda només una setmana perquè comenci la dissetena edició de l’Embassa’t, el primer festival de música a l’aire lliure de la temporada, que enguany tindrà lloc entre el 15 i el 18 de maig al Parc Catalunya de Sabadell. Abans, però, aquest dissabte 10 de maig a les 20.30 h, la cantautora Maria Jaume oferirà el concert de presentació de l’Embassa’t a la Sala Estruch de Sabadell.
Durant el concert, l’artista mallorquina presentarà Nostàlgia Airlines SOUVENIR, una edició especial i ampliada del seu aclamat àlbum Nostàlgia Airlines (2024), guardonat com a Millor Disc de l’Any als Premis Enderrock 2024, que suposa un gir estètic en la proposta musical de Jaume. Publicat el passat mes de març, aquest nou treball incorpora cinc temes inèdits i també amplia l’univers sonor del disc original, amb una aposta electrònica i disco més atrevida, però encara fidel a l’essència indie i mediterrània que defineix la cantautora.
Entre les noves cançons destaquen “s1venir”, “Very Verinosa” o “Mon Cheri Go Home”, tema pop en col·laboració amb els mallorquins Fades, grup queer que també tocarà durant l’Embassa’t 2025, que critica la massificació turística amb to irònic i teatral.
Com a actuació telonera, la vetllada comptarà amb el directe d’Os Vigilantes, col·lectiu sabadellenc amb arrels colombianes que destaca per la seva capacitat d’actualitzar i reinventar la cúmbia, aportant-hi una nova sonoritat que connecta tradició i modernitat.
Els noms més destacats de l’edició
El concert inaugural d’Els Pets del dijous 15 de maig marcarà el tret de sortida de la dissetena edició del festival.
El divendres 16 de maig, l’actuació de GIN , vencedora del concurs Fàbrica Embassa’t, obrirà la jornada de festival a les 17.15 h. Durant el cap de setmana, també passaran pels escenaris del Parc Catalunya grans artistes com Villano Antillano, Hinds, Mujeres, Barry B, Svetlana, La Élite, Yung Prado b2b Baldman, Baiuca o Ouineta.
El concert de cloenda de diumenge 18 de maig l’encapçalaran els vallesans Figa Flawas, amb Fades, Gidda & Sankki i KLK Nous Talents com a actuacions teloneres.
Entrades i abonaments
Les entrades de l’Embassa’t 2025, que per dates es converteix en l’esdeveniment que inaugurarà la temporada de festivals de música a l’aire lliure a Catalunya, es poden adquirir a la web oficial www.embassat.com .
El festival ha dissenyat quatre modalitats d’abonaments per poder assistir als concerts a un preu més reduït, amb les despeses de gestió incloses: l’abonament de dos dies (64 €); l’abonament de tres dies (75 €), ja esgotat; l’abonament de tres dies per a grups de quatre, cinc o sis persones Pack Amig@s (284 €, 345 € i 390 €); i l’abonament de dos dies per a dues persones amb dues nits d’allotjament Pack Hotel (318 €). D’altra banda, també hi ha la possibilitat d’adquirir entrades senzilles de dia a 38 €.
La venda d’entrades pel concert de presentació de Maria Jaume, pel concert inaugural d’Els Pets i pel concert de cloenda amb Figa Flawas, és independent i tenen un cost de 14 €, 28 € i 18 € respectivament.
A més, l’Embassa’t oferirà un servei de bus nit que connectarà, divendres 16 i dissabte 17, Sabadell i Barcelona. L’autobús sortirà a les 3.30 h de la matinada del pàrquing adjacent a la porta del festival i anirà fins a la Plaça Universitat de Barcelona. El preu del trajecte és de 8 € i ja es pot reservar en el moment de comprar les entrades.
elsot.cat Diari Digital de Sant Quirze del Vallès
