Avisos importants

Reobertura completa canals presencials de Endesa al Vallès Occidental

Endesa recupera la xarxa d’atenció presencal pels clients de tot Catalunya

La Companyia reobre els últims punts de servei i oficines comercials que restaven tancats arreu del territori arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19

Així, al llarg d’aquesta setmana es reprendrà l’activitat a les últimes regions sanitàries que han passat a la fase I segons el pla de desescalada establert per les autoritats

Se’n beneficien un total de 25 centres de les comarques del Baix Llobregat, el Barcelonès, el Vallès Occidental, l’Oriental i el Maresme

S’han incorporat totes les mesures de protecció contra el coronavirus, des de mampares aïllants, mascaretes, gels hidroalcohòlics i control de flux de clients, fins a un sistema de cita prèvia per evitar aglomeracions

Barcelona, 27 de maig de 2020 – La xarxa d’atenció presencial d’Endesa als clients de tot Catalunya quedarà reoberta al llarg d’aquesta setmana després que els últims quinze dies s’hagi reprès paulatinament l’activitat als centres ubicats en aquelles regions sanitàries que ja havien passat a la fase I. Així, torna a haver-hi atenció al públic als 58 punts de servei i oficines comercials que hi ha repartits per tot el territori català. Els darrers centres en recuperar la seva activitat han estat els ubicats a Barcelona ciutat i a l’àmbit metropolità nord i sud.

En concret, es reobre al públic un total de 25 instal·lacions distribuïdes per les comarques del Baix Llobregat (5), el Barcelonès (12), el Vallès Occidental (4), l’Oriental (2) i el Maresme (2) en línia amb el pla de desescalada establert per les autoritats arran de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Tot i així, s’ha incorporat un sistema de cita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Així mateix, també s’han implementat tota una sèrie de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, accés preferents a clients majors de 65 anys i cartells informatius, entre d’altres. Aquestes mesures d’higiene i seguretat es basen en tres eixos:

Durant tot el període de confinament Endesa ha atès els seus clients a través dels canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual. Així, els clients disposen de la web i de dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close