Aquesta setmana els veïns del número 16 de la avinguda dels Països Catalans han procedit a col·locar una pancarta afirmant que el local situat just a sota de l’edifici no compleix amb les normatives d’horais i ocupació de la via pública .
Entre les queixes, segons ens han explicat a la redacció d’aquest diari són; el soroll del bar que s’allarga normalment fins a les dues de la matinada ,l’ocupació del pas zebra i la vorera amb taules on han de passar alguns veïns del bloc amb dificultats motrius , la brutícia que generen les burilles i el menjar a la via pública, la connexió entre la sortida de fums i el tub de ventilació del local, el fum que entra pels balcons i les olors que es col·len dins l’edifici pels tubs de ventilació.
Els veïns ara esperen resposta de l’ajuntament per solucionar, aquesta incòmoda situació, ja que a l’edifici hi viuen algunes persones malaltes .