Recentment s’ha constituït la junta gestora del PDeCAT a Sant Quirze del Vallès amb la voluntat de treballar per tal de fer de Sant Quirze un poble en el que estiguem contents de viure-hi. Aquesta junta gestora ha de servir per consolidar l’estructura del partit donant-li estabilitat en els propers mesos.
La junta Gestora del PDeCAT està al servei de la ciutadania de Sant Quirze i la nova direcció local afronta el repte amb il·lusió i responsabilitat amb l’objectiu de treballar per tota la ciutadania de Sant Quirze per sobre de tot i també a nivell de Catalunya per avançar d’acord amb l’ideari i estratègies del partit que podeu veure a www.partitdemocrata.cat.
En la sessió de la junta gestora del dia 27 de gener es va acordar escollir a l’Esther Sanchez Pane com a presidenta de la junta a tots els efectes i tindrà el recolzament dels 5 vocals David Garriga , Àngel Miralda , Xavi Tizón , Albert Noguer i Guillem Soley que aporten una gran experiència política i voluntat de treball.
La sessió de la junta gestora va comptar amb la presència del president del partit David Bonvehí ,num .3 Marc Castells (Alcalde d’Igualada)num.5 Mireia Canals (professora UVic-UCC) ,Cintia Andreu Presidenta de la Comarca del Vallès Occidental i Anna Solé presidenta local del PDeCAT Sabadell.
La presidenta remarca el seu compromís amb el partit i amb la ciutadania de Sant Quirze. Afirma que treballarà amb dedicació, responsabilitat, transparència, diàleg, esperit de servei i vol fer evident a associats, votants i ciutadania que el PDeCAT sabrà afrontar els reptes que Sant Quirze té i els que es plantegin de cara al futur.
Sant Quirze del Vallès, 28 de gener de 2021
Junta Gestora del PDeCAT de Sant Quirze del Vallès
santquirzedelvalles@partitdemocrata.cat