Avisos importants

L’Oficina Comercial d’Endesa a Sabadell reobre per a millorar l’atenció presencial a la cocapital del Vallès Occidental

Amb aquesta, ja són 60 les oficines que hi ha repartides arreu del territori, les quals donen feina a més de dues-centes persones

La Companyia reforça la seva xarxa en un moment excepcional com l’actual per facilitar gestions especialment dedicades a l’assessorament, aplaçaments i fraccionaments de rebuts, tramitació del Bo Social i modificacions contractuals, entre d’altres 

S’han incorporat totes les mesures de protecció contra el coronavirus, des de mampares aïllants, mascaretes, gels hidroalcohòlics i control de flux de clients, fins a un sistema de cita prèvia per evitar aglomeracions.

Sabadell, 19 d’agost de 2021– L’Oficina Comercial d’Endesa a Sabadell, ubicada al carrer Sallarès i Pla número 6, ha reobert les seves portes després de fer-s’hi obres de millora amb l’objectiu d’apropar i incrementar l’atenció als clients de la cocapital del Vallès Occidental i, per extensió, a la ciutadania de la seva àrea d’influència. La reforma de l’Oficina en aquesta època pren més volada que mai per la necessitat de les consultes que poden generar-se arran de la crisi provocada per la Covid-19.

L’objectiu d’aquesta actuació, que ha durat una mica més de dues setmanes, ha estat crear un nou model d’espai més còmode d’atenció al client. S’ha reformat el terra, s’ha pintat el local i s’ha instal·lat nou mobiliari -amb la nova imatge corporativa- vistós i confortable, amb seients accessibles per a persones de totes les edats. Igualment, disposa d’una zona amb wifi gratuït i d’un eService, un espai habilitat on el client pot fer consultes i operacions sense necessitat d’un gestor. L’Oficina Comercial de Sabadell té una superfície d’uns 200 m2 i rep una mitjana de 1.500 clients mensuals. El seu horari és de dilluns a dijous de 8:30 a 18:30 hores i divendres de 8 a 15:30h.

Des d’aquesta oficina es podrà dur a terme qualsevol tipus de gestió relacionada amb la Companyia. Així, s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament per professionals sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, aplaçaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric.

Dintre dels serveis d’atenció disponibles s’ha incorporat el sistema de cita prèvia i de videocita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora. Així mateix, també hi ha una àrea on Endesa X ofereix els seus serveis de valor afegit orientats a la descarbonització dels usos energètics a les llars, empreses, indústries i administracions públiques.

Una xarxa d’atenció arreu del territori

Aquesta reobertura coincideix en el calendari amb la inauguració, el passat mes de juny, del nou Punt de Servei d’Endesa a la ciutat, ubicat a la Ronda Zamenhof, 100, que complementa l’esmentada Oficina Comercial. Aquestes dependències s’afegeixen, per tant, a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i que sumen un total de 60 punts d’atenció presencial (3 oficines comercials i 57 Punts de Servei) que proporcionen feina a més de dues-centes persones.

A totes elles,com no pot ser d’altra manera, s’han implementat tot un seguit de mesures preventives contra la Covid-19, des de mampares de protecció en els lloc d’atenció personal, mascaretes, guants o gels hidroalcohòlics, fins a control d’accés i circulació dins dels establiments, o cartells informatius, entre d’altres.

A més a més de l’atenció presencial que es dispensa als Punts de Servei, qualsevol client d’Endesa té a la seva disposició, si així ho desitja, els canals digitals i telefònics, els quals continuen actius de forma habitual: la web i dos telèfons gratuïts per a l’atenció comercial en funció de si es té contractat el mercat regulat (800 76 03 33) o el mercat lliure (800 76 09 09).

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close