Avisos importants

Les escoles de Sant Quirze tancaran demà divendres 13 les seves portes, seguint les instruccions del Govern

Aquesta mesura inclou l’escola bressol municipal i l’escola municipal d’adults

Les escoles de Sant Quirze tancaran les portes a partir de demà divendres, seguint les instruccions del Govern de la Generalitat. D’acord amb l’anunci del President de la Generalitat de l’activació en fase 1 del Pla Procicat, es dóna l’ordre de cessament de les activitats escolars i universitàries a partir de demà.

Aquest tancament afecta
a totes les escoles, escoles bressol, instituts i universitats de Catalunya. A Sant Quirze, també afecta a l’Escola Municipal d’Adults l’Olivera i l’Escola Bressol Municipal El Patufet. El Govern ha ordenat la mesura fins a nou avís, amb l’objectiud’evitar al màxim l’increment de casos de coronavirus i que no es propagui més. De la mateixa manera que en altres municipis, la Biblioteca Municipal de Sant Quirze
del Vallès romandrà tancada a partir de demà.
La mesura, de la que s’estan acabant de concretar els detalls, arriba després que el govern ja advertís que podien arribar-ne de “més dràstiques i contundents” per combatre l’expansió del virus.

Recordatori de mesures preses pel Comitè d’Emergències de Sant Quirze del Vallès
El comitè d’Emergències de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès es va reunir ahir en sessió extraordinària per fer seguiment de les novetats que es van produint al voltant de l’epidèmia del Coronavirus COVID-19. En aquest sentit, es va decidir activar el PBEM, el Pla Bàsic d’Emergència Municipal per risc sanitari i anul·lar totes les activitats previstes als equipaments municipals fins a nou avís, per minimitzar el risc de contagi. Aquesta decisió implica l’anul·lació de:

 Activitats esportives municipals dirigides i no federades. L’esport federat
restarà supeditat a la resolució de les respectives federacions.
 .Natació curricular.
 Activitats de la sala de fitness del complex esportiu municipal.
 Activitats centres cívics Torre Julià (Les Fonts) i Can Feliu.
 Jornades de portes obertes dels centres educatius.
 Classes de l’Escola Municipal de Música de Can Barra.
 Casal d’Avis Serra de Galliners.
 Activitats organitzades pel Servei de Joventut Canya Jove. Es mantindrà l’atenció personalitzada però no les activitats grupals.
 Activitats culturals, tant les obertes al públic com els assajos o reunions de membres d’entitats.
 Meses de participació i formacions municipals.
 Mercats ambulants de Can Torras-Can Llobet i de les Fonts.
 Recordem que amb el nou avís, demà la Biblioteca Municipal romandrà tancada, també les escoles municipals bressol i d’adults.

L’Ajuntament recomana fer els tràmits en línia per evitar desplaçaments a l’OAC

També ha activat el sistema de cita prèvia en els casos de gestions que requereixin la presència de la persona interessada
L’Ajuntament ha activat el sistema de cita prèvia per concertar visites a l’Oficina d’Atenció Ciutadana. Les persones que hagin de realitzar algun tràmit que requereixi  assistència presencial, podran sol·licitar dia i hora de visita enviant un correu electrònic a oac@santquirzevalles.cat, o bé trucant al 937216800. D’aquesta manera, s’evita que un gran volum de ciutadans/es es pugui concentrar a l’OAC i que les visites s’organitzin d’una manera més pautada i controlada. La mesura s’adhiu així a les recomanacions emeses des de la Generalitat davant la pandèmia del Coronavirus.

Recordem també que la majoria de tràmits es poden realitzar en línia. Les persones que disposin del certificat electrònic podran gestionar aquestes sol·licituds de manera àgil i ràpida. Aquelles que no en disposin, poden activar-se l’IdCAT Mòbil al moment, de manera que mitjançant el mòbil i contrasenyes d’un sol ús poden tramitar diverses gestions. Així, els tràmits en línia permeten gestionar una llicència
d’obres, una inscripció a un procés de selecció, sol·licituds d’ocupació de via pública, etc. Altres tràmits, com pagaments, etc, ni tan sols requereixen de sistema d’autenticació.
Pel que fa a les notificacions, aquestes poden gestionar-se totalment via electrònica, sempre i quan la persona interessada doni el consentiment. Així s’eviten desplaçaments a domicilis particulars i possibles riscos.
Els beneficis de l’Administració electrònica
Aquestes gestions són possibles gràcies a la implantació de l’administració electrónica, una eina que permet prestar d’una manera més eficaç, ràpida i eficient els seus serveis. Basada en principis de multicanalitat, simplificació administrativa i documental, i seguretat jurídica, entre altres, permet a la ciutadania l’accés als serveis públics 24 hores els 7 dies de la setmana, a més de rapidesa i agilitat en
l’obtenció del servei requirit. Per a les administracions permet millorar els serveis i l’eficiència interna.

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close