Avisos importants

Fira del Fredeluc i la Botifarra

Amb la intenció de donar a conèixer, posar en valor i promocionar el producte local de Santa Eulàlia de Riuprimer, així com el comerç de proximitat del municipi, des de l’Ajuntament, amb la col·laboració i l’ajuda dels comerços (botigues de queviures, obradors, bars, restaurants i establiments de turisme rural) s’han engegat un seguit d’iniciatives que han d’ajudar a assolir aquests objectius.

Entre aquestes iniciatives en destaca la recuperació de la Fira del Fredeluc, convertida, a partir d’ara, en la Fira del Fredeluc i la Botifarra.

La segona edició d’aquesta fira se celebrarà el proper diumenge 17 de novembre, des de les 8:00 del matí i fins a les 15:00 de la tarda, i comptarà amb activitats per a totes les edats. Des de la sortida boletaire a primera hora del matí i fins al tast de tapes elaborades pels comerços i restauradors de Santa Eulàlia amb el fredeluc i la botifarra com a protagonistes, la jornada comptarà també amb una xerrada d’en Marc Casabosch, jocs i tallers infantils o les parades de productes de proximitat, entre d’altres.

Durant la fira, el reconegut cuiner i presentador del programa “Cuina per a solters” de TV3, Isma Prados, presentarà en primícia la marca col·lectiva “Botifarra de Riuprimer”, un projecte impulsat pels dos obradors del municipi amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Eulàlia de Riuprimer i del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.

La marca “Botifarra de Riuprimer” es concep com un distintiu que garanteix la qualitat i originalitat d’un dels productes més preuats de Santa Eulàlia de Riuprimer: la botifarra de Riuprimer. Una botifarra elaborada artesanalment pels petits obradors d’origen familiar del municipi amb una llarga tradició, amb ingredients de primeríssima qualitat i que compta amb una característica molt pròpia: la seva elaboració a metres i la seva venda a pams.

Amb la seva promoció es contribuirà al desenvolupament de l’economia local i al manteniment dels comerços de proximitat del poble. La campanya de difusió, que es durà a terme ben aviat, ha d’ajudar a donar a conèixer, més enllà del municipi, l’excel·lència i originalitat d’un producte que és el resultat de l’esforç i la dedicació dels petits obradors de Santa Eulàlia, mantenint la tradició en la seva elaboració i la qualitat que fa anys els identifica.

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close