Amb aquest centre ja són 60 les oficines que hi ha repartides arreu del territori, les quals donen feina a més de dues-centes persones
La Companyia amplia la seva xarxa en un moment excepcional com l’actual per facilitar gestions especialment dedicades a l’assessorament, aplaçaments i fraccionaments de rebuts, tramitació del Bo Social i modificacions contractuals, entre d’altres
S’han incorporat totes les mesures de protecció contra el coronavirus, des de mampares aïllants, mascaretes, gels hidroalcohòlics i control de flux de clients, fins a un sistema de cita prèvia per evitar aglomeracions
Sabadell, 2 de juny de 2021– Endesa ha obert un Punt de Servei a Sabadell amb l’objectiu d’apropar l’atenció als clients de la cocapital del Vallès Occidental i, per extensió, a la ciutadania de la seva àrea d’influència. La posada en marxa d’aquest centre en aquesta època pren més volada que mai per la necessitat de les consultes que poden generar-se de forma excepcional arran de la crisi provocada per la Covid-19.
Aquesta oficina –ubicada a la Ronda Zamenhoff, 100 s’afegeix a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i que sumen un total de 60 punts d’atenció presencial que proporcionen feina a més de dues-centes persones. Concretament, aquest Punt de Servei de Sabadell complementa l’Oficina Comercial d’Endesa ja existent al carrer Sallarés i Pla, 5 reforçant amb un total de 2 punts d’atenció a tota la ciutat.
Des d’aquesta oficina s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, aplaçaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric.
Dintre dels serveis d’atenció disponibles pels nostres clients s’ha incorporat el sistema de cita prèvia i de videocita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.
Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.