Avisos importants

Endesa obre un Punt de Servei a Sabadell per a reforçar l’atenció presencial al Vallès Occidental

Amb aquest centre ja són 60 les oficines que hi ha repartides arreu del territori, les quals donen feina a més de dues-centes persones

La Companyia amplia la seva xarxa en un moment excepcional com l’actual per facilitar gestions especialment dedicades a l’assessorament, aplaçaments i fraccionaments de rebuts, tramitació del Bo Social i modificacions contractuals, entre d’altres 

S’han incorporat totes les mesures de protecció contra el coronavirus, des de mampares aïllants, mascaretes, gels hidroalcohòlics i control de flux de clients, fins a un sistema de cita prèvia per evitar aglomeracions

Sabadell, 2 de juny de 2021– Endesa ha obert un Punt de Servei a Sabadell amb l’objectiu d’apropar l’atenció als clients de la cocapital del Vallès Occidental i, per extensió, a la ciutadania de la seva àrea d’influència. La posada en marxa d’aquest centre en aquesta època pren més volada que mai per la necessitat de les consultes que poden generar-se de forma excepcional arran de la crisi provocada per la Covid-19.

Aquesta oficina –ubicada a la Ronda Zamenhoff, 100 s’afegeix a la xarxa comercial que ja hi ha distribuïda arreu del territori català i que sumen un total de 60 punts d’atenció presencial que proporcionen feina a més de dues-centes persones. Concretament, aquest Punt de Servei de Sabadell complementa l’Oficina Comercial d’Endesa ja existent al carrer Sallarés i Pla, 5 reforçant amb un total de 2 punts d’atenció a tota la ciutat.

Des d’aquesta oficina s’atendran sol·licituds d’informació i es gestionaran diversos aspectes relacionats amb el subministrament elèctric, com per exemple mesures d’estalvi energètic, assessorament sobre millora de pautes de consum, informació sobre la factura, aplaçaments i fraccionaments, contractació d’energia, modificacions contractuals o manteniment. També es preveu atendre –com a la resta de punts de servei del territori– consultes sobre les condicions que s’han de complir per poder-se acollir al Bo Social elèctric.

Dintre dels serveis d’atenció disponibles pels nostres clients s’ha incorporat el sistema de cita prèvia i de videocita prèvia que es recomana utilitzar per a evitar aglomeracions, així com per poder millorar l’atenció a les necessitats d’assessorament de cada client i poder aplicar correctament les mesures d’higiene i seguretat.

Per a reservar dia i hora, els clients que ho desitgin poden demanar cita online a la web d’Endesa Energia o bé a Energia XXI en funció de si es té contractat el mercat lliure o regulat, respectivament (https://citaprevia.endesa.es/citaprevia o https://citaprevia.energiaxxi.com/citaprevia), així com mitjançant les app “Endesa Clientes” o “Energía XXI”. En tots els casos s’haurà de seleccionar la ubicació, tipus de servei i la data i hora de preferència. A continuació, i segons el codi de reserva obtingut, es comunicarà el dia i hora.

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close