Comunicat representació sindical Ajuntament SQV ; Junta de seguretat local

– Atès l’allau de robatoris a llars del municipi -, la representació de personal vol manifestar el següent:

El Cos de Mossos d’Esquadra fa anys que pateix una greu manca d’efectius denunciada pels sindicats representatius que no ha estat corregida pel Govern de la Generalitat de Catalunya. Aquestes retallades deriven directament en no poder donar resposta coordinada amb la Policia Local a l’objecte de lluitar contra els robatoris en domicilis.

Respecte al companys/es de la Policia Local volem agrair la tasca que dia rere dia porten a terme en benefici de la ciutadania , malgrat les dificultats que s’hi troben davant la manca d’efectius . En aquest sentit volem reconeixer els esforços i dedicació que realitzen diàriament per fer-hi front, malgrat la incomprensió amb què sovint es troben per part de persones alienes al cos. L’actual situació no és culpa de cap cos policial, ell@s són els primers en voler oferir un servei de qualitat propi de l’estàndard europeu actual.

Seccions sindicals de CCOO, UGT, SPL-CME