Comunicat Junts per Sant Quirze -ERC condol Jaume Carbó

El Grup municipal de JUNTS per SANT QUIRZE – Esquerra Republicana de Catalunya, vol fer pública la seva aflicció i gran consternació per la pèrdua d’en Jaume Carbó, veí del nostre poble i protagonista de la nostra vida associativa i cultural.

Volem traslladar a  tota la seva família, companys d’entitat i amics, el més sentit condol I suport de totes i tots els que formem JUNTS per SANT QUIRZE-ERC.

En Jaume, durant molts anys, va estar al capdavant del Grup d’Investigació i Història de Sant Quirze i en va ser la seva “alma mater.” Sempre disposat a treballar per la història, els orígens i les expressions culturals del nostre poble, mai tenia un “no” per tot allò que pogués ajudar a “fer poble”  en el més ampli sentit de l’expressió.

Fill d’una família pagesa del poble, en Jaume va dedicar gran part de la seva vida a recordar-nos, precisament, aquests orígens de Sant Quirze. Amb la seva mort perdem un referent, una expressió de la memòria,  i  estem segurs que  esdevindrà exemple de treball i coherència.

Benvolgut Jaume…. Que la terra et sigui lleu.