Avisos importants

Bricomart anuncia les obertures dels seus nous Magatzems a Saragossa i Badalona

Per a l’obertura dels nous Magatzems està prevista la incorporació d’un total de 230 persones de diferents perfils.
La consultora de recursos humans Adecco seleccionarà part de l’Equip que s’incorporarà a la plantilla de l’empresa de distribució.

Es tracta d’una fantàstica oportunitat per unir-se a un projecte d’èxit en una empresa sòlida i en creixement. Els / les interessats / des poden inscriure a l’oferta a través del següent enllaç: https://www.adeccostaffing.es/bricomart/

Madrid, 4 de setembre de 2019.- Bricomart, el Magatzem de la Construcció i la Reforma, ha anunciat l’obertura de dos nous Magatzems a les localitats de Saragossa i Badalona en els mesos de març i abril de 2020, respectivament.

A Saragossa, el nou Magatzem s’ubicarà en un entorn urbà industrial a la confluència de la ronda de circumval·lació de la ciutat, juntament amb la via principal del polígon de Cogullada. Comptarà amb una superfície de venda total de 8.600 m² i amb més de 360 ​​places d’aparcament en superfície.

A Badalona, ​​el nou Magatzem suposarà la quarta obertura de Bricomart a Catalunya, situat al Polígon de Montigalà. Sobre una parcel·la de 19.200 m², el nou Magatzem disposarà d’una superfície de vendes total de 10.400 m² distribuïts en dos nivells, amb una sala de vendes interior de 6.400 m², un pati de materials al voltant dels 4.000 m² i un total de 440 places d’aparcament.

El procés de selecció estarà liderat per Adecco, líder mundial en la gestió de recursos humans, que s’encarregarà de cobrir les vacants.
D’aquesta manera, Bricomart seleccionarà l’Equip respectiu per a cada Magatzem, persones apassionades del sector de la construcció i la reforma, que vulguin formar part d’un projecte sòlid, estable i a llarg termini en una companyia líder i orientada a les persones. Els seleccionats seran els responsables de dinamitzar la venda, garantir el millor assessorament per als nostres clients, així com una gestió eficaç dels nostres Productes.

Els / les candidats / es que vulguin accedir a l’oferta han de complir diversos requisits, ja que es necessita experiència en venda i / o coneixement del producte, per poder oferir un assessorament tècnic sobre els mateixos. A més, es tindran en compte aspectes com la passió pel Client i les persones, la iniciativa, el treball en equip i la capacitat de superació.


Els perfils més demandats són els de Venedors / es, Recepcionistes i Caixers / es.
La missió dels Venedors / es en Bricomart és doble. D’una banda, són els responsables d’assegurar que la sala de vendes està preparada per oferir una experiència de compra òptima als clients i, d’altra, han de vendre donant assessorament tècnic en àrees com: fusteria, enrajolat, pintura, electricitat, sistemes de aire condicionat, fontaneria, calefacció, sistema de reg, etc.
Els / les Caixers / es seran són els responsables d’assegurar la correcta atenció dels clients, així com la fiabilitat i agilitat en el cobrament.
La missió dels / de les Recepcionistes és l’execució i control dels procediments d’entrada i sortida de mercaderia, garantint tant la fiabilitat de les quantitats com la qualitat dels productes.
La incorporació al lloc de treball serà entre els mesos de gener i febrer.

Es tracta d’una bona oportunitat per incorporar-se a un projecte d’èxit en una empresa sòlida, estable i amb un important projecte d’expansió. Els / les interessats / des poden registrar-se a l’oferta a través de www.adecco.es en el site específic https://www.adeccostaffing.es/bricomart/

Bricomart

Bricomart Espanya, companyia pertanyent a Adeo especialitzada en la distribució de materials de construcció i reforma, va néixer el 2005, amb l’objectiu de crear a Espanya una gran superfície de distribució especialitzada, capaç de donar una resposta pràctica i econòmica al creixent nombre de professionals de les reformes i la construcció existents en el mercat espanyol. (Www.bricomart.es).

GRUP ADECCO

Adecco és la consultora líder mundial en el sector dels recursos humans. A Iberia el 2018 hem facturat 1.127 milions d’euros. Portem 37 anys en el mercat laboral espanyol realitzant una tasca social diària que ens ha situat com un dels 10 majors ocupadors al nostre país i portem 6 anys consecutius en el top 6 de les millors empreses per treballar a Espanya segons Great Place to Work. Les nostres xifres parlen per nosaltres: en l’últim any hem emprat a més de 132.000 persones al nostre país; hem contractat a més de 37.744 menors de 25 anys, un 32% més que l’any passat. Hem contractat a gairebé 20.000 persones més grans de 45 anys i hem format a més de 58.000 alumnes.

Mitjançant la nostra Fundació, l’any 2018 hem orientat a 22.503 persones que es trobaven en situació de risc d’exclusió social (persones amb discapacitat, dones víctimes de violència de gènere i / o amb responsabilitats familiars no compartides,persones majors de 45 anys aturades de llarga durada i altres persones en situació d’exclusió social). Des que va començar la nostra tasca hem realitzat a Espanya més de 10 milions de contractes. Vam invertir més de 8 milions d’euros a l’any en la formació de treballadors i el 28% dels nostres empleats aconsegueix un contracte indefinit en les empreses client. Tot això gràcies a una xarxa de més de 300 delegacions al nostre país i als nostres més de 1.900 empleats. Per a més informació visita la nostra pàgina web www.adecco.es

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close