Avisos importants

“PRIMAVERA AL COMERÇ DE PROXIMITAT”

El passat 24 d’abril va començar la campanya “Primavera al Comerç de Proximitat”, amb l’objectiu de fomentar la compra al petit comerç de Catalunya, sota una campanya estacional i aprofitant també les vendes que ocasiona el dia de la mare, amb la intenció de conscienciar al públic de fer les seves compres al comerç local.

Durant la campanya, que finalitza el 14 de maig, per la majoria de les poblacions (el 31 de maig a Sabadell), els petits comerços (botigues de moda, joieries, ferreteries, bars i restaurants, farmàcies, perruqueries, centres d’esport, empreses de serveis, etc.) publiquen les sevespromociones de primavera a través de la plataforma online movimentcat.com i dels cartells de senyalització que tenen en els seus aparadors. A més hi ha un sorteig actiu entre les persones que obtinguin 6 segells, per compres realitzades en els establiments adherits, on el guanyador aconseguirà més de 300 euros en compres.

La plataforma “MovimentCAT” té com a principal objectiu agrupar a tots els petits establiments de Catalunya en una mateixa web, per donar-los visibilitat a través d’internet i de les xarxes socials durant les diferents campanyes que es presentaran durant l’any, en un portal on l’usuari pot buscar les ofertes i promociones dels comerços, per barri, població, tipus de descompte, categoria, etc. aconseguint així, posicionar al comerç de proximitat en Google i donar-ho a conèixer a nous clientes, que utilitzaran la plataforma durant les diferents campanyes de l’any.

Actualment a la web es poden veure totes les promocions de primavera que presenten els negocis de diferents sectors. En aquest primer any comptem amb la participació d’algunes poblacions de Barcelona i de Lleida, que s’han adherit amb la col·laboració conjunta de diferents associacions de comerciants, com a Santa Eulàlia Comerç, Unió de Botiguers de Gavà, Sallent Comercial, Comerç Associat de Tremp i Sabadell Comerç Creu.
Ja és el quart any consecutiu que aquest “moviment”, dirigit a dinamitzar al comerç de proximitat, s’engega amb la col·laboració conjunta de l’Agrupament de Botiguers i Comerciants de CatalunyaCromek System, l’agència de comunicació del comerç local i de les petites empreses, que és la creadora d’aquesta gran plataforma que actua sota el lema de “El Gran Moviment del Petit Comerç”. Aquest moviment va néixer a principis del 2014 amb la creació de la plataforma Black Friday Barcelona, la missió de la qual era donar visibilitat al comerç de proximitat enfront de les grans superfícies, i fomentar la compra en els petits establiments durant el ja popular dia. Avui aquesta plataforma ja sumeixi més de 2.500 comerços a Barcelona província.

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close