Avisos importants

Més del 90% del cens de l’alumnat de primària tria Sant Quirze per desenvolupar els seus estudis

Totes les sol•licituds de P3 han satisfet la demanda de tenir plaça en una escola del municipi

El 90,58% del cens de l’alumnat de primària del municipi ha triat els equipaments escolars de Sant Quirze per desenvolupar els seus estudis. En xifres, es tradueix en un total de 1857 alumnes.
Pel que fa a secundària, el barem es mou entre el 68, 67, 72 i 73% en els casos de 1er, 2on, 3er i 4art d’ESO respectivament; i en un 62% en el cas de 1er de batxillerat i un 41% en el cas de 2on de batxillerat.
Cal remarcar també que tots els sol•licitants de P3, pares i mares que han triat per primera vegada escola per als seus infants, podran satisfer la seva demanda en una escola del municipi.
Recordem que a Sant Quirze, pel que fa a P3, s’oferien un total de 200 places, dividides entre les sis escoles de cicle infantil i primària. Pel que fa als dos instituts, s’ofertaven un total de 240 places.
En aquest enllaç podeu consultar el calendari amb els terminis de publicació de llistes definitives, matriculacions, etc.
Demanda d’un segons IES a Sant Quirze
El Consell Escolar Municipal, reunit a principis d’abril, va tornar a aprovar instar al Departament d’Ensenyament la construcció d’un segon institut al poble. De fet, l’Ajuntament de Sant Quirze ja va cedir els terrenys a la Generalitat per construir-lo l’any 2005. Ara, amb la previsió d’increment d’alumnes, curs rere curs, així com amb les previsions futures dels dos cursos triplicats de primària, s’ha posat de nou de manifest la necessitat del municipi d’un nou institut.
Cal remarcar també que també va aprovar sol•licitar que es consideri Sant Quirze com a zona única, pel que fa a les àrees d’influència dels centres educatius de secundària.
www.santquirzevalles.cat

Si continues navegant per aquest lloc web, estaràs consentint l'us de cookies. Siusplau revisa la nostra politica de Cookies i prem "Accepto" si estàs d'acord - >> Més informació

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close