COMUNICAT DEL GRUP MUNICIPAL DE PDECAT – DEMÒCRATES EN RELACIÓ A LA DECISIÓ DE SORTIDA DEL GOVERN MUNICIPAL DE L’AJUNTAMENT DE PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS

El Grup municipal de PDECAT – DEMÒCRATES, tal com ja es va comprometre públicament setmanes enrere, i un cop celebrat el Referèndum d’autodeterminació de Catalunya del passat dia 1 d’octubre d’enguany, després de celebrar Assemblea amb els associats i voluntaris dels nostres partits. Considerant la gran transcendència històrica del moment pel qual travessa el nostre país, junt amb les evidents discrepàncies ideològiques insuperables que ens allunyen del grup del PSC, majoritari en el Govern i qui ostenta l’alcaldia del nostre poble.

COMUNIQUEM

Que per àmplia majoria de l’assemblea dels nostres partits, s’ha acordat deixar de formar part de l’equip de govern municipal.

En aquest sentit, volem deixar constància que les úniques raons són ideològiques sobre la celebració del Referèndum i la incomoditat que comporta haver de seguir gestionant el dia a dia de l’Ajuntament amb qui discrepem de forma clara sobre qüestions importantíssimes respecte del que es deriva de l’actual situació política en general a Catalunya.

Finalment, manifestem que, malgrat la nostra decisió, seguirem treballant amb totes les nostres forces perquè tots els projectes iniciats durant el present mandat es portin a terme de forma efectiva i es compleixi, tant amb els nostres compromisos electorals, com amb el Pla de Govern en el seu dia subscrit.

Palau-solità i Plegamans,5 d’octubre de 2017.