Comunicat CCOO aturada de país 3-O

Els fets viscuts la jornada de l’1-O han significat un cop molt dur a la democràcia del nostre país. Les actuacions repressives de les forces de seguretat per impedir el normal desenvolupament d’un procés de votació, carregant contra els milers de persones que de manera pacífica i democràtica volien exercir el seu dret de participació, provocant més de 800 persones ferides, significa una de les accions més greus que s’han fet contra la democràcia en el nostre país. És per això, que en el marc de la Taula per la Democràcia, plataforma unitària de les entitats socials catalanes, hem decidit convocar el que anomenem una “Aturada de País”. Una jornada de mobilitzacions que vol aplegar la suma de totes les persones que l’1-O, tant si van anar a votar com si no, es van indignar pels fets greus que es van produir durant tota la jornada.

És una mobilització que interpel·la a treballadors i treballadores, però també a autònoms, empreses, institucions, associacions i el conjunt de la ciutadania de Catalunya. Una resposta que trenqui amb la normalitat econòmica, política i social el dia 3-O com a resposta de la trencada de la normalitat democràtica el dia 1-O. És per això que us cridem a participar en les concentracions que es faran, demà dimarts, dia 3 d’octubre. MANRESA Plaça de l’Ajuntamen a les 18 h SABADELL Plaça Sant Roc a les 18 h (possible canvi d’hora) TERRASSA Portal de Sant Roc a les 18 h (possible canvi d’hora) El sindicat ha de fer una crida a la unitat de la societat plural i diversa de Catalunya per denunciar els fets de l’1-O i que no tornin a produir-se mai més al nostre país. Són moments de sumar esforços per mantenir la cohesió social a Catalunya i trobar escenaris que mantinguin el caràcter unitari de la nostra societat.

Sortim al carrer, donem una resposta pacífica, contundent i democràtica. No tolerarem cap més agressió. Exigim la immediata retirada dels cossos policials.

ATUREM EL PAÍS CATALUNYA, UN SOL POBLE

US HI ESPEREM!